Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Publisere
Arkiv
Om
Om tidsskriftet
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Oppslagstavle
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 9 Nr. 1 (2024)
Vol 9 Nr. 1 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.15845/ntvp.v9i1
Publisert:
2024-03-05
Artikler
Verdien av et blended learning veiledningskurs på et masternivå: Praksisveiledernes erfaringer
Dagrunn Nåden Dyrstad, Synnøve Eidsvik Folkvord, Ida Helene Mykkeltveit, Christina Furskog Risa, Jorunn Flaten Lyngset, Petter Mordt, Franziska Maria Vogler, Kine Gjesdal
1-15
PDF (English)
Praksisrettleiing i møte med sårbare studentar
Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
PDF
Samrefleksjon – en veiledningsmetodikk for sykepleierstudenter i praksis?
Grethe Heidi Bjerga, Kirsten Lode, Janet Bakken, Turid Anita Jaastad, Tone Brandeggen
PDF
Errata og korrigenda
Corrigendum to “Exploring the use of technology designed to support the supervision process in teacher training placements” Nordvei 8 (2023), e3745
Cato Bjørndal, Petter Mathisen, Ann-Christine Wennergren, Fredrik Thornberg
PDF (English)
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer