Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten
Nordvei-logo
  • Publisere
  • Arkiv
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Redaksjon
    • Erklæring om personopplysninger
    • Kontakt
  • Oppslagstavle
Søk
  • Registrer
  • Logg inn
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Vol 2 Nr. 1 (2017)

Vol 2 Nr. 1 (2017)

DOI: https://doi.org/10.15845/ntvp.v2i1
Publisert: 2017-02-15

Artikler

  • Process Competence and Expert Knowledge: Educational and Psychological Counseling Service vis-a-vis kindergartens and schools

    Liv Heidi Mjelve
    1-15
    • PDF (English)
  • «Det er fint å være hos rådgiver, hun skjønner oss skjønner du». En empirisk studie av tema som anses som kjennetegn på kvalitet i skolens karriereveiledning

    Erik Hagaseth Haug
    16-29
    • PDF
  • Formally Educated Mentors in Norway. Possibilities and Challenges in Mentors’ Support of Colleagues’ Professional Development

    Ingrid Helleve
    30-44
    • PDF (English)
  • Swedish career guidance counsellors’ recognition of newly arrived migrant students’ knowledge and educational strategies

    Fredrik Hertzberg
    45-61
    • PDF (English)

Praksisnarrativer

  • Vandrende veiledning – dialoger i naturen

    Kristin Hartveit Hansen
    67-73
    • PDF

Bokmeldinger

  • Veiledning og oppdagelse

    Carl Christian Bachke
    62-64
    • PDF
  • Systemisk veiledning i profesjonell praksis

    Carl Christian Bachke
    65-66
    • PDF

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål

Informasjon

  • For lesere
  • For forfattere
  • For bibliotekarer

E-ISSN: 2535-3047

Publisert av Høgskulen på Vestlandet

Tilgjengelighetserklæring

Om dette publiseringssystemet.